De ceva timp încoace, Facebook-ul a devenit un fel de stimul virtual al
amintirilor mele recente. Și asta doar prin simplul fapt că în trecut, într-un
moment au altul al existenței mele, obișnuiam să postez zilnic pe pagina mea...
fotografii, melodii, link-uri către tot felul de materiale. Și n-ar fi nimic
neobișnuit în asta (în fond toată lumea o face), dacă stimulul acesta virtual
nu m-ar fi făcut să realizez de curând cât de circulară este, într-un fel,
existența mea. M-a șocat, bunăoară, acum câteva zile, faptul că exact cu un an
în urmă, în aceeași zi de februarie, postasem o melodie veche, pe care o ascult
rar... Nimic nou, în fond...

Mâine, experiența se repetă, tot ciclic. La un an distanță, paticip la
Social Media Summit 2016, ce va avea loc pe 19 februarie 2016, începând cu ora
9:00, în același loc ca și anul trecut, la hotelul Crowne Plaza din București.
Anul acesta, cei de la Biz și-au propus, se pare, să ducă discuțiile despre
experiența social media la ”nivelul următor”, așa cum declară organizatorii în
programul evenimentului. Relația dintre online și offline, explozia rețelelor
sociale și efectul ei asupra consumatorilor, relația dintre rețelele sociale și
valorile autentice românești, impactul blogosferei românești în social media
sunt doar câteva dintre aspectele care vor fi în prim plan la Social MediaSummit 2016. Drept pentru care, nu aveam cum să ratez evenimentul... din
aceleași motive ciclice... de a revedea oameni dragi, de a cunoaște oameni noi
și de a afla alte lucruri interesante despre un domeniu care, se pare, începe
să mă fascineze, în formele sale mai puțin pragmatice.
![]() |
Social Media Summit 2015 |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu